امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

پیام تسلیت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در پی شهادت سردار زاهدی و همرزمانش

حوزه/ سرلشکر زاهدی یکی از والاترین سرداران سپاه اسلام و لشکر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پس از ۴۰ سال جهاد به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا نائل شد؛ طوبی له وحسن ماب‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت شهادت سردار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

سردار سرافراز سرلشکر محمدرضا زاهدی(ره) به همراه جمعی از یارانش در روز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین(علیه‌السلام) به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند.

سرلشکر زاهدی یکی از والاترین سرداران سپاه اسلام و لشکر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پس از۴۰ سال جهاد به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا نائل شد؛ طوبی له وحسن ماب‌.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با تسلیت شهادت این فرمانده عالی مقام و یارانش به محضر حضرت ولی الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم این عزیزان به خون خفته، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت منطقه انتظار دارد همان گونه که رهبر معظم در پیام تسلیت‌شان تصریح کردند، انتقام متناسب را از رژیم جعلی و آدمکش گرفته و خواسته ملت مظلوم ایران، مردم منطقه، مردم فلسطین و غزه را برآورده سازند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

14 فروردین 1402

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group