امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

حجت الاسلام اسکندری: اتحاد و تبعیت از ولایت راه ناکام گذاشتن دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام اسکندری بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت: اتحاد و برادری به همراه تبعیت از ولایت فقیه دنیای استکبار را ناکام خواهد کرد.

گزارش تصویری مراسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار شد با بیان این‌که امروز دنیا در کشور ما چیزی جز شور و شعف، منطق و عقلانیت، تدبیر و امید و بالندگی و انسانیت نمی‌بیند، اظهار داشت: امروز دشمنان می‌خواهند این روحیه‌ انقلابی ملت را خراب کنند و نباید اجازه چنین کاری را به آن‌ها بدهیم.

وی بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت: اتحاد و برادری به همراه تبعیت از ولایت فقیه دنیای استکبار را ناکام خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان این‌که گروه ها و جناح‌های مختلف کشور باید متحد و عاقل باشند، ابراز کرد: امروز کشورِ پیشوای خردمند و فرزانه ما که افتخار جهان اسلام و تشیع هستند و پرچم انقلاب را به دوش کشیده و با اقتدار به پیش می‌روند نیاز به آرامش، اتحاد و انسجام دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از ما معنویت،‌ پیروی از دین، وحدت و برادری می‌خواهند، افزود: زندگی رهبر معظم انقلاب ادامه زندگی زاهدانه رهبر کبیر انقلاب است و ایشان برای خود چیزی نمی‌خواهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر کسی بتواند به اندرون خانه رهبری برود فرشی که زیر پای ایشان است مربوط به همان زمان ازدواج است که امروز نخ نما شده. یکی از مسؤولان می‌گفت: جلسه‌ای در منزل رهبری بودیم و چون دیر وقت شده بود غذایی برای ما آوردند و رهبری فرزند خود را به خاطر این‌که جلسه اداری است، از آمدن بر سر سفره نهی کردند.

پروژه‌های کشور نیازمند پیوست فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام اسکندری در ادامه با بیان این‌که هر پروژه‌ای که در کشور انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی آن دیده شود، گفت: پیوست فرهنگی جزء مطالبات رهبر معظم انقلاب است؛ نباید یک شهرک چندهزار نفری احداث شود اما برای آن مسجد و مراکز دینی لحاظ نشده باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که استان قم استعدادهای فراوانی برای صنعت فرهنگ دارد، گفت: ما سند صنایع فرهنگی استان قم را برای نخستین بار در کشور تنظیم کردیم اما مسؤولان اجرایی اهمیتی به این مسأله ندادند.

وی با اشاره به این‌که در قم به واسطه استعدادهای فراوانی که دارد کارهای فراوانی می‌شود انجام داد که هم جنبه‌های مذهبی و هم فرهنگی داشته باشد، بیان کرد: این‌که گفته شده از قم علم به همه دنیا منتشر می‌شود، با صنعت فرهنگی امکان پذیر است.

قم باید نیازمندی‌های فرهنگی جهان اسلام را تأمین کند

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان این‌که قم حوزه علمیه، پژوهشگاه‌ها، محققان و علمای فراوانی دارد،‌ تصریح کرد: امروز باید دید تا چه اندازه محتوای مورد نیاز جامعه از قم منتشر می‌شود.

وی افزود: ما نیاز به صنعت تبدیلی داریم که محصولات محتوایی فرهنگی اسلام را تبدیل به نیازمندی‌های فرهنگی جامعه اسلامی کرده و به سراسر دنیا منتشر کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که ما امروز محتوا فراوان داریم اما محتوایی که جوان ما را مورد هدایت قرار دهد، نداریم، اظهار داشت: اگر بخواهیم نقشه راه برای مسائل فرهنگی استان در نظر بگیریم باید به پیوست فرهنگی، صنایع فرهنگی و محتوای فرهنگی توجه ویژه کنیم چون انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آبروی نظام است

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و ضرورت حضور پرشور مردم در این روز، گفت:‌ در جلسه‌ای که خدمت حضرت آیت‌الله جوادی بودیم این عالم بزگوار راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات را آبروی نظام دانستند.

حجت‌الاسلام اسکندری ابراز کرد: مردم ما در سی و هفت سال همه زحمت‌ها و مشقت‌ها را تحمل کرده و نه تنها نادم و پشیمان نیستند بلکه به ملتی نام آور در دنیا تبدیل شده‌اند.

وی با بیان این‌که مکتب و مذهب ما امروز در دنیا پرآوازه شده است، افزود: امام علی(ع)، سید الشهدا و فاطمه زهرا امروز به واسطه مردم ایران در دنیا شناخته شده‌اند و امروز نیز مسأله انتظار و مهدی موعود به واسطه همین مردم در دنیا فراگیر شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که مردم ما راهی را که طی این چند سال رفته‌اند توفنده و با عقلانیت ادامه خواهند داد، گفت: امروز باید تعصبات خشک و بی اساس، دوئیت‌ها و کینه‌ها را کنار گذاشت و برادرانه حرکت کرد تا آرامش در کشور حاکم شود و پیشوای ما بتواند این انقلاب را به سلامتی به ساحل نجات و به دست صاحب اصلیش حضرت بقیة الله الاعظم برساند.

چهارشنبه 14 بهمن 1394

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group