امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

آیت الله غروی: انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت ایران است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت ایران به شمار می‌رود، افزود: مردم باید با آگاهی و بصیرت این امتحان بزرگ را پشت سر گذاشته و در راه حفظ انقلاب گام بردارند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد زین‌العابدین (ع) قم با اشاره به تداوم گفتمان انقلاب در طول 34 سال گذشته اظهار داشت: ما منکر اشکال و اشتباه در کشور نیستیم اما در مجموع انقلاب، ملت ایران از ظلمات به سوی نور رهنمون شد.

وی افزود: اگر رژیم شاه تاکنون ادامه می‌یافت امروز شاهد جوانان پرشور مذهبی در مساجد و اماکن مذهبی نبودیم؛ زمان حال از نظر ارزش‌ها قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استقلال سیاسی امروز ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: در زمان شاه برخی از سفرای دولت‌های قدرتمند نقش تصمیم‌گیری برای نظام ایران و حتی شخص اول مملکت را داشتند و وابستگی ایران در جنبه‌های مختلف دیده می‌شد.

سربلندی امروز ایران در جهان بی‌نظیر است

وی ادامه داد: امروز سیاست‌های کلی نظام توسط رهبر و مسئولان داخلی تعیین می‌شود اما در گذشته ایران تنها یک سرزمین نفت‌خیز برای جهانیان بود؛ سربلندی امروز ایران در جهان بی‌نظیر است به‌طوری‌که قدرت‌های جهانی عقیده دارند مشکل کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه بدون حضور ایران در مذاکرات قابل حل نیست.

غروی با بیان این‌که انقلاب ایران اهمیت فراوانی در صحنه بین‌المللی دارد، عنوان کرد: اگر مردم رهبری امام را نمی‌پذیرفتند و تلاش مراجع تقلید نبود ایشان نمی‌توانست بدون حمایت مردمی به اهداف خود دست یابد چراکه به تنهایی نمی‌توان کاری از پیش برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) نقش بی‌بدیلی در رهبری مردم طی انقلاب داشت.

خون شهدا نهضت اسلامی را تقویت کرد

وی با اشاره به انقلاب ایران به عنوان نهضتی همگانی عنوان کرد: خون شهدا انقلاب ایران را تقویت کرد و کسی که ظرفیت مدیریت این جریان را داشت تنها شخص امام‌خمینی (ره) بود.

غروی گفت: اخلاص بی‌نظیر امام‌خمینی (ره) تمام ابعاد شخصیتی ایشان را مورد تأثیر قرار داده بود و او چیزی جز انجام وظیفه را نمی‌شناخت و از هیچ خطری هراس نداشت.

آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب را در مسیر گفتمان امام‌خمینی (ره) پیش برد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امام‌خمینی(ره) تمام مشکلات انقلاب را در زمان حیات پر برکتشان حل کردند؛ امروز هم مقام معظم رهبری هدایت انقلاب را با اقتدار بر عهده گرفته‌اند و طی زمان رهبری ایشان گفتمان اصلی انقلاب حفظ شده است.

وی با بیان این‌که ممکن است برخی مصالح و مقتضیات زمان توسط مردم درک نشود، گفت: رهبری بر همه این مسائل مسلط بوده‌اند.

رئیس جمهور آینده باید در چارچوب رهبری و در صدد حل مشکل گرانی باشد

غروی با تأکید بر آگاهی و بیداری جامعه به‌ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کسی باید این مسئولیت سترگ را بر عهده بگیرد که در درجه نخست در چارچوب نظام و رهبری حرکت کرده و در درجه بعدی بتواند مشکلات کشور به خصوص در بخش اقتصاد را حل کند چراکه گرانی و فشار اقتصادی بر جامعه احساس می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت ایران به شمار می‌رود، افزود: مردم باید با آگاهی و بصیرت این امتحان بزرگ را نیز پشت سر گذاشته و در راه حفظ انقلاب گام بردارند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
جمعه 13 بهمن 1391

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group