امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

آیت الله مقتدایی: آیت الله خامنه ای با همان قاطعیت و صلابت امام انقلاب را مدیریت کرده اند/ حضور پرشور در راهپیمایی22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، با تجلیل از هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضرت آیت الله خامنه ای با همان قاطعیت و صلابت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه کشور و انقلاب اسلامی را مدیریت کرده اند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، شامگاه جمعه در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت.وی با تبیین فضائل و مناقب حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) از این عید به عنوان یکی از بزرگ ترین اعیاد امت اسلام یاد کرد.

آیت الله مقتدایی در ادامه با بیان اینکه مسؤولیت هایی که در قبال نظام عهده دار هستیم را باید به درستی انجام دهیم، انقلاب اسلامی ایران را نعمتی بی بدیل دانست و با بیان اینکه باید قدردان این نعمت باشیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مورد عنایت خداوند تبارک و تعالی است و ما این مساله را از ابتدای پیروزی انقلاب مشاهده کرده ایم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران، تاکید کرد: همان گونه که حضرت آقا در بیانات خود اشاره کردند، شعارهایی که امروز در کشور سر داده می شود همان شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی است و این نشان می دهد که هیچ گونه انحرافی در مسیر و خط انقلاب و امام رخ نداده است.

آیت الله مقتدایی با تاکید بر اینکه دشمنان توطئه های بسیاری برای براندازی نظام داشته اند، گفت: یکی از اموری که در دهه مبارک فجر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، بازگو کردن و تبیین دستاوردهای انقلاب و نقشه هایی است که دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به این نظام داشته اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حالی که پایه های نظام به درستی شکل نگرفته بود، استکبار جهانی با حمایت همه جانبه از صدام و رژیم بعث خواستند با تحمیل جنگ، نظام را سرنگون کنند اما به فضل خدا و با حضور همه جانبه مردم کاری از پیش نبردند.

وی افزود: بعد از ناکامی در این عرصه، استکبار دل بسته بود که با ارتحال حضرت امام، جنگ قدرت در کشور رخ دهد و خود به خود نظام اسلامی با مشکلاتی مواجه شود، اما با تشکیل جلسه خبرگان رهبری و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه، تمام توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه ما شک نداریم که دست غیبی در این موضوع در کار بود، تصریح کرد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای انتخابی واقعی بود و ما امروز بیش از پیش به این انتخاب شایسته خبرگان پی می بریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تجلیل از هدایت های داهیانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: حضرت آیت الله خامنه ای با همان قاطعیت و صلابت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه کشور و انقلاب اسلامی را مدیریت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از زعامت ایشان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در دنیا بر همگان معلوم شده است، تاکید کرد: اینها ارزش بسیاری دارد، باید به خود افتخار کنیم که چنین رهبر فرزانه و نظام مقدسی را در اختیار داریم.

آیت الله مقتدایی بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه امروز نظام اسلامی همراهان بسیاری پیدا کرده است، اظهار داشت: به برکت خون های پاک شهدا بیداری اسلامی کشورهای مختلف را فرا گرفته و ان شاءالله شاهد سقوط دیکتاتورهای بیشتری خواهیم بود و بیداری اسلامی خاموش نخواهد شد.

باید با انحراف مقابله کنیم

مدیر حوزه های علمیه در ادامه تاکید کرد: باید خط امام و رهبری را دنبال کنیم، هر نوع انحراف از هر گلویی درآمد باید در همان گلو خفه شود، شعارها باید همان شعارهای امام و رهبری باشد و خط صراط مستقیم را همه باید حمایت کنیم و تا زمانی که این خط هست خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی اختلاف افکنی در بین مردم را دسیسه دشمنان دانست و گفت: دشمنان با القای شبهات می خواهند ذهن نسل جوان را مشغول و منحرف کنند، باید بدانیم اگر اختلافی بین ما پیش آمد نظام با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به 22 بهمن، خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: حضور ما در صحنه باید حضوری یکپارچه و دشمن شکن باشد تا استکبار جهانی بفهمد مردم حامی و پشتیبان نظام هستند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر حضور مردم در پای صندوق های رای همچون اوائل انقلاب پرشور و دشمن شکن باشد، تمامی دسیسه های دشمنان و استکبار نقش برآب خواهد شد.

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group