امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

دکتر بادامچیان: ایران مقتدرترین کشور دنیا/هیچ قدرتی قادر به عقب نشاندن ایران نیست

قم – خبرگزاری مهر:‌ قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ایران اسلامی را مقتدرترین کشور روی زمین عنوان کرد که در راه انجام وظیفه الهی خود هیچ‌گونه ملاحظه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه ایران اسلامی امروز مقتدر‌ترین کشور روی زمین است اظهار داشت: عنوان کردن این اقتدار مبالغه آمیز نیست و ما در راه انجام وظیفه الهی خود هیچ گونه ملاحظه‌ای نداریم.

وی با بیان این مطلب که باید در ایام دهه فجر ببینیم که وضعیت ما در گذشته چگونه بوده است وهم اکنون در چه جایگاهی قرارداریم افزود: در سی سال گذشته ما کشوری ذلیل بودیم و حاکمان ما عناصر فاسد و مزدوران استکبار بودند که نفت کشور را روزی 6 و نیم میلیون بشکه به آنها می‌دادند کاری که امروز عربستان انجام می‌دهد.

بادامچیان با بیان اینکه در نظام گذشته 60 هزار مستشار در کشور به مردم ما زور می‌گفتند افزود: در زمینه سیاست‌های منطقه‌ای آنها طرفدار اسرائیل و آمریکا بودند و ما در همه بخش‌ها دچار مشکل بودیم.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با عنایت خداوند و به رهبری امام خمینی(ره) مبارزه 16 ساله مردم به ثمر نشست و نظامی که همه امکانات و حمایت غربی‌ها را به همراه داشت در هم پاشید.

وی با بیان اینکه انقلااب اسلامی ما به سادگی بدست نیامده و ما حصل شکنجه‌ها و تبعید‌های مبارزان است افزود: در ابتدای مبارزه، انقلابیون امید چندانی به پیروزی نداشتند و بعد از پیروزی انقلاب تحلیل‌های بیگانگان این بود که انقلابی‌ها نمی‌توانند کشور را اداره کنند.

بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه شگفتی آفرین بود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه شگفتی آفرین بود و ایشان با اقتدار و عظمت مواضع جمهوری اسلامی را بیان کردند.

وی ادامه داد: آمریکا اگر هر کشوری را به حمله تهدید کند آن کشور نگران خواهد شد اما رهبر معظم انقلاب تهدید آمریکا را به ضرر خود آن‌ها عنوان کردند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: آمریکایی‌ها در طول سی سال همه گزینه‌های خود را امتحان کرده و رهبر انقلاب نیز اعلام کردند ما نیز در زمانش تهدید‌های خود را عملی خواهیم کرد.

هیچ کشوری قادر نیست ایران را به عقب نشینی وادار کند

بادامچیان با بیان اینکه امروز هیچ کشوری قادر نیست ایران را به عقب نشینی وادار کند ابراز داشت: آن‌ها بدنبال اسلام هراسی هستند و در این راستا از روسری دانش آموزان نیز می‌ترسند.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران و اسلام از مناره‌های مساجد در کشورهای خود می‌ترسند در حالی که مردم ما از ناو‌های هواپیما بر و تجهیزات نظامی آنها هراسی ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اکر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند جهنمی برای او برپا خواهد شد افزود: رهبر انقلاب به صراحت اعلام کردند که ایران با هر مجموعه‌ای که علیه اسرائل فعالیت کند از او حمایت خواهد کرد که بدنبال بیان این اظهارات مبارزان علیه رژیم صهیونیستی جان و نیروی تازه‌ای گرفتند.

وی گفت: امروز اسرائیل دچار یک بحران جدی است و مهاجرت معکوس در سر زمین‌های اشغالی نشاندهنده این امر است.

دموکراسی غربی دروغی بیش نیست

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در برخی از کشورهای عربی و غربی دیکتاتوری جمعی حاکم است ادامه داد: شعاری که امروز در غرب شنیده می‌شود حاصل فرهنگ نظام اسلامی است و در واقع دموکراسی غربی دروغی بیش نیست و مردم این کشور‌ها نیز اعلام می‌کنند که تنها یک درصد بر مردم حاکمیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مغز‌ها را درنوردیده است و امروز در کشورهای اسلامی و در درون کشوری همانند عربستان نسل جوان آن به دیکتاتوری موجود معترض و شعار مخالفت سر می‌دهند.

بادامچیان عنوان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران با تکیه بر ایمان توده‌ها و با حضور دسته جمعی مردم به پیروزی رسید و امروز نیز در کشور آمریکا و سایر کشورهای غربی امواج مردمی بدنبال درهم شکستن استکبار است.

وی در ادامه سخنان خود چادر مشکی را حجاب بر‌تر دانست که در دنیا شناخته شده است افزود: جریان انحرافی با منتشر کردن نشریه خاتون، حجاب را از نظر ناصرالدین شاه مزدور و فاسد بیان می‌کند که این امر در راستای‌‌ همان جنگ روانی دشمنان است.

موشک‌های تولید داخل هر گونه حرکت دشمن را در هم می‌شکنند

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش از لحاظ توانمند‌ی‌های نظامی در اوج خود قرار دارد افزود: ما در آب‌های خلیج فارس هزار و 200 کیلومتر مرز آبی داریم و موشک‌های تولید شده در داخل قادرند هرگونه حرکتی را در هم بشکنند.

وی در ادامه اظهار داشت: ایران امروز به برکت اسلام از لحاظ بنیان‌های اقتصادی محکمترین وضع موجود را دارد.

بادامچیان افزود: ایران هم اکنون هیچ گونه بدهی معوقه‌ای ندارد، در حالی که آمریکا بدهکار‌ترین کشور دنیا است و کشورهایی همانند انگلیس و اسپانیا و فرانسه در مرز سقوط و ورشکستگی هستند.

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group