امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

آیت الله بهشتی: نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

در افراط ممکن است کار به جایی برسد که ابوموسی اشعری و عمر و عاص‌ها وارد مجلس شوند و از آن طرف در تفریط‌ ها عمار یاسر و محمد ابن ابی بکرها به مجلس راه نخواهند یافت.

 به گزارش سلام فسا به نقل از مهر، آیت‌الله احمد بهشتی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک خطر بزرگی از لحاظ اخلاقی جامعه را تهدید می‌کند و آن این است که نامزدهای انتخابات به نام افشاگری و تهدید و غیبت و تهمت، همدیگر را تخریب کنند.
وی ادامه داد: بنده با اینکه در صحنه انتخابات نیستم و سعی کردم در حاشیه باشم و طرفدار شخص خاصی نباشم ولی با تلفن‌ها و پیغام‌‌ها مرتب زیر فشار قرار می‌دهند که باید این جوری یا آن جوری باشد، من می‌گویم که یک نهادی است که باید تصمیم بگیرد، اما بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این تائیدها و رد صلاحیت‌ها باید در حد معقول باشد.
تائید و رد صلاحیت‌ها در حد معقول باشد
آیت‌الله بهشتی گفت: در افراط ممکن است کار به جایی برسد که ابوموسی اشعری و عمر و عاص‌ها وارد مجلس شوند و از آن طرف در تفریط‌ ها عمار یاسر و محمد ابن ابی بکرها به مجلس راه نخواهند یافت. عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر درها را باز کنیم که حتی ابوموسی اشعری و… بیایند انقلاب شکست می‌خورد، از آن طرف چنان در را ببندیم که ابوذر و سلمان فارسی نتوانند وارد آن شوند کار درستی نیست.
وی گفت: شب گذشته از شخصی تلفن داشتم که از قدیم در مجلس اول بود. این فرد نسبت به رقیب خود مطالبی بین کرد که از کفر و فساد اخلاقی و ارتداد بالاتر است. به بهانه انتخابات همدیگر را تخریب نکنید
وی ادامه داد: یکی از مقامات امروز به من گفت که درباره یک شخص خاصی سه بار از ما پرسیده شده و ما گفتیم که نسبت به نظام و رهبری مشکلی ندارد، امروز دیدم رقیب این فرد طوری او را معرفی می‌کند که از بوش جنایتکار و استالین بدتر است.
وی با طرح این سئوال که چرا برای اینکه پستی به دست بیاوریم این جور رقیب خودمان را تخریب کنیم؟ تصریح کرد: به بهانه سیاسی و انتخاباتی نباید نسبت به همدیگر غیبت کنید. آیت‌الله بهشتی رعایت اخلاق انتخاباتی و سیاسی را لازم دانست و گفت: اخلاق در حوزه سیاست خیلی باید کاربرد داشته باشد.

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group