امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

حجت الاسلام پورمحمدي: بايد فضا براي انتقاد فراهم شود

امروز دشمن با در اختيار داشتن بيش از هيجده هزار شبکه ماهواره‌اي و بيش از ميليون‌ها سايت و خبرگزاري به جنگ با انقلاب اسلامي آمده است و اين مي طلبد که ما با هوشياري کامل با اين توطئه‌ها مقابله کنيم.

به گزارش ايسنا ، حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در مراسم گراميداشت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که در مسجدامام زين العابدين(ع) برگزار شد؛ با بيان اين مطلب افزود: دشمن با تمامي توان و قواي خود به جنگ با انقلاب اسلامي آمده و اين هوشياري همگان را مي طلبد.

راه باز کردن براي دشمنان بزرگترين خيانت است

وي با بيان اينکه دشمن خيال کرده مي‌تواند با جنگ نرم انقلاب اسلامي ايران را از بين ببرد؛ اظهار كرد: اين در حالي است که متاسفانه عده اي در داخل به دشمن پهلو دادند و جبهه را براي دشمن باز کردند و اين بزرگترين خيانتي است که يک نفر مي تواند مرتکب شود.

پورمحمدي خاطرنشان کرد: امام هميشه مردم را باور داشت و به آن‌ها اعتماد مي‌کرد تا مردم نيز اين انقلاب را براي خود بدانند و اين امر سبب شد که مردم به صحنه بيايند و بيش از سه دهه با جان و دل از اين انقلاب محافظت کنند.

وي با بيان اين که امام خميني(ره) براي ما ملاک و شاخص را تعيين کرده است، اظهاركرد: امام خميني(ره) گفتند که هر وقت ديدي دشمن از شما تعريف کرد و براي شما سوت و کف زد بدانيد که راه را اشتباه رفته‌ايد و اين ملاک و شاخصي براي ماست.

پورمحمدي با اشاره بر اين که اختلاف نظر و انتقاد در همه جا وجود دارد، اظهاركرد: رهبر معظم انقلاب واژه بصيرت را وارد ادبيات سياسي ما کرده است و اين همان مطلبي است که امام خميني(ره) نيز مي خواهد.

فضا براي انتقاد سازنده فراهم شود

وي بر لزوم فراهم آوردن فضا براي انتقاد تاکيد کرد و گفت: اين در حالي است که بايد به ياد داشته باشيم که نبايد به کسي تهمت بزنيم و يا اهانتي داشته باشيم؛ چرا که امروز ضامن بقاي انقلاب اسلامي تداوم عترت يعني ولايت فقيه است.

رييس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به اين که انقلاب هميشه فراز و فرود داشته است، خاطرنشان کرد: ما بايد خدا را شاکر باشيم که توفيق حرکت در تحقق وعده الهي را نصيب ما کرده است.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي يکي از پر فروغترين و با شکوهترين حوادث تاريخ بشريت است، اظهاركرد: انقلاب اسلامي ايران يک جريان سالم و پر فروغ را در چند دهه اداره کرده است.

رييس سازمان بازرسي کل کشور، افزود: انقلاب هايي که امروز در جهان رخداده است شباهت بسياري به انقلاب اسلامي دارد، اما انقلاب اسلامي پايه‌هاي توسعه‌طلبي و قدرت‌طلبي غربي‌ها و آمريکا را سست کرده است.

وي با تأکيد بر اين که ما دايه جهانگشايي و نفع سرزمين نداريم بلکه به دنبال فتح قله‌هاي انديشه و تفکر در جهان هستيم، تصريح کرد: انقلاب اسلامي صاحب پيام و انديشه است و امام علت قيامش را بازگرداندن گمشده انسان‌ها يعني اسلام و خدا به مردم دانست.

مسوولان نظام خدمت را افتخار مي دانند

وي با بيان اين که امروز فضاي عدالتخواهي قوي تر از گذشته شده است و رفاه مردم يک بحث جدي و اساسي است، تصريح کرد: امروز جمهوري اسلامي از مسئولاني برخوردار است که خدمت به مردم را براي خود افتخار مي دانند.

رييس سازمان بازرسي کل کشور در پاسخ به برخي كه مي گويند راي مردم نقشي ندارد و در کشور آزادي وجود ندارد، اظهار كرد: به اين افراد بايد بگوييم که اگر راي مردم نقشي ندارد چرا از ماه ها قبل فعاليت هاي انتخاباتي خود را آغاز کرده‌ايد.

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group