امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت گرامیداشت قیام 19دی مردم قم

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
«نوزدهم دیماه، یادآور قهرمانی‌های مردم ایثارگر قم، شهر قیام و شهادت است».

روز نوزدهم دی ماه یادآور حماسه بزرگی بود که طومار دو هزار و پانصد ساله رژیم شاهنشاهی را در مدت زمان کوتاهی درهم پیچید، حماسه‌ای که فضای ظلمتکده‌ی ایران را به سوی روشنایی گشود و انوار انقلاب شکوهمند اسلامی را در زوایای تاریک آن تاباند.
به دنبال انتشار مطالب موهنی در روزنامه اطلاعات 17 دی ماه 1356 علیه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، مولی و مقتدای ملت ایران، مردم غیور و وفادار قم و طلاب و فضلای حوزه‌ی علمیه حرکتی را آغاز کردند که در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی بعنوان سر فصل و طلیعه‌ای سرنوشت‌ساز ماندگار شد. حرکتی که در روز 19 دی روزنه‌ها را به عاشورا گشود و «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را در قم رقم زد.
پاسداشت این روز حماسه آفرین، پاسداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت تجلی بیعت مردم ولایتمدار قم با پیشوا و مقتدایشان است.
در برهه حساس کنونی که دشمنان کینه توز با سوءاستفاده از فضای بعد از انتخابات در پی انتقام‌جویی از انقلاب اسلامی و عمود خیمه آن اصل مترقی ولایت فقیه هستند، 19 دی ماه امسال می‌تواند همچون سال 1356 نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نه تنها خنثی کرده بلکه موجب تنومندی و استحکام صفوف یکپارچه ملت ایران شود.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این روز بزرگ و به یاد ماندنی را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اعلام میدارد که: مردم غیرتمند و حماسه‌آفرین قم همانگونه که از آغاز انقلاب تا کنون در صحنه‌های مختلف اثبات کرده‌اند اجازه نخواهند داد عده‌ای با انتشار بذر تردید و سوءاستفاده از شرایط کنونی خدشه‌ای در صفوف مستحکم ملت در دفاع از حریم ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به عنوان ثمره خون شهیدان قیام 19 دی و مجاهدت‌های امام خمینی کبیر و یاران و دلدادگان آن عزیز سفر کرده و ادامه‌دهندگان راه امام، در زیر لوای رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) ایجاد کنند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
15 دی 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group