امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت گرامیداشت قیام 19دی مردم قم

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
«نوزدهم دیماه، یادآور قهرمانی‌های مردم ایثارگر قم، شهرقیام و شهادت است».

روز نوزدهم دیماه یادآور حماسه بزرگی بود که طومار دو هزار و پانصد ساله رژیم شاهنشاهی را در مدتزمان کوتاهی درهم پیچید، حماسه‌ای که فضای ظلمت کده‌ی ایران را به سوی روشنایی گشودو انوار انقلاب شکوهمند اسلامی را در زوایای تاریک آن تاباند.
به دنبال انتشارمطالب موهنی در روزنامه اطلاعات 17 دی ماه 1356 علیه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، مولی و مقتدای ملت ایران، مردم غیور و وفادار قم و طلاب و فضلای حوزه‌یعلمیه حرکتی را آغاز کردند که در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی بعنوان سر فصل وطلیعه‌ای سرنوشت‌ساز ماندگار شد. حرکتی که در روز 19 دی روزنه‌ها را به عاشورا گشودو «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را در قم رقم زد.
پاسداشت این روز حماسهآفرین، پاسداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت تجلی بیعت مردم ولایتمدار قم با پیشوا ومقتدایشان است.
در برهه حساس کنونی که دشمنان کینه توز با سوءاستفاده از فضایبعد از انتخابات در پی انتقام‌جویی از انقلاب اسلامی و عمود خیمه آن اصل مترقیولایت فقیه هستند، 19 دی ماه امسال می‌تواند همچون سال 1356 نقشه‌های شوم دشمنانانقلاب را نه تنها خنثی کرده بلکه موجب تنومندی و استحکام صفوف یکپارچه ملت ایرانشود.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این روز بزرگ و به یاد ماندنیرا گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اعلام میداردکه: مردم غیرتمند و حماسه‌آفرین قم همانگونه که از آغاز انقلاب تا کنون در صحنه‌هایمختلف اثبات کرده‌اند اجازه نخواهند داد عده‌ای با انتشار بذر تردید و سوءاستفادهاز شرایط کنونی خدشه‌ای در صفوف مستحکم ملت در دفاع از حریم ولایت و انقلاب شکوهمنداسلامی ملت ایران به عنوان ثمره خون شهیدان قیام 19 دی و مجاهدت‌های امام خمینیکبیر و یاران و دلدادگان آن عزیز سفر کرده و ادامه‌دهندگان راه امام، در زیر لوایرهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) ایجاد کنند.
والسلام

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم  15دی 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group