امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبریاستان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام ودرود به روح ملكوتي امام خميني(ره) معمار و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و درودبه ارواح طيبه شهيدان و آرزوي سلامتي و توفيقات روز افزون براي رهبر معظم انقلاباسلامی (مدظله العالی)؛ ملت بزرگ، متدين و انقلابي ايران تاريخي پرافتخار و سراسرحماسه دارد كه از جمله‌ی آن خلق حماسه و آفرينش 9 دي 88 است.
هرگز از يادنمي‌بريم مشتي فريب خورده‌ی بيگانه و اجير شده‌ی مطامع ديگران با مستمسك قرار دادنانتخابات و سوءاستفاده از فضای سیاسی جامعه، ارزش‌ها و مقدسات ملت نجيب و بزرگوارايران را به تمسخر گرفتند و با شعارهاي انحرافي و حركات موهن، اميال نفساني و مقاصدفتنه جويانه‌ی خود را دنبال کردند.
با ابراز تأسف و تنفر شديد، بايد گفت آنانكار را به جايي رساندند كه در روز عاشوراي حسيني، روز حزن و اندوه پيامبر و ائمهطاهرين و روز سوگواري و عزاداري ملت ايران، با سر دادن شعارهاي دشمن شاد‌كن وساختار‌شکن آب به آسیاب دشمن ریختند، هرچند آن رفتار و حركات زشت، چهره‌ی پليد آنانرا افشا و ماهيت آنان را رسوا ساخت.
ملت حماسه‌ساز و افتخارآفرين ايران در دفاعاز ولایت و نظام جمهوری اسلامی در 9 دي دگر بار به صحنه آمد و برگ طلايي ديگري براوراق زرين خود رقم زد و به دشمنان دين و انقلاب اسلامي ايران نشان داد كه ملت بزرگو ولايتمدار ايران هم‌چنان عاشورايي، با بصيرت وآگاه است و هر توطئه‌اي رابه‌هنگام؛ شناسايي كرده و توطئه گران را منكوب و پشيمان مي‌سازد.
مردم ايران دراين روز در سراسر كشور يكپارچه و متحد در اطاعت از ولايت مطلقه فقيه و در حمايت ازمرجعيت معظم شيعه،‌ كید مكاران را به خودشان برگرداندند.
مجمع هماهنگی پيروان امام و رهبري استان قم، ضمن تجليل از ملت بزرگ و بزرگوار ايران، حماسه كم نظير 9 ديرا گرامي داشته و همگان به ويژه نخبگان علمي، سياسي و فرهنگي كشور را به وحدت وهمدلي بيشتر دعوت مي‌نمايد. بالاخص در مقطعي كه دست اندركاران محترم اجرايي به كمك ساير قوا مشغول تحقق طرح تحول اقتصادي در كشور هستند، لازم است همگان در تحقق كاملو جامع اين طرح كوشا باشند.

مجمع هماهنگی پيروان امام و رهبري استان قم
8 دی 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group