امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت سفر مقام معظم رهبری(مدظله) به شهر کریمه اهل بیت(علیهم السلام) 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهر خون و قیام ، عش آل محمد و حلقه کویرگون نگین ولایت  در عصر غیبت ، بار دیگر چراغدار فقاهت و مرجعیت و ولایت بوده و ولایت را در آغوش خواهد کشید .

مردم ولایتمدار قم که روزی با خون خویش فریاد حسین دوران را لبیک گفتند و ایستادند تا مکتب خمینی را عالمگیر کنند ، امروز پرچم انقلاب را بر دوش خلف صالح آن پیر مراد یافته اند که در اهتزاز است تا روزی که ندای انأ القائم را بشنوند .

از ضریح مقدس فاطمه معصومه(س) تا محراب جمکران ، اشک شوق و امید وصال و تمنای دیدار، عطر آگین لحظه های مجاوران سیده معصومه و نور افشان خاطره های زائران اخت الرضا (ع) است .

اکنون حوزه مقدسه قم ، تمام قامت ، با افتخار در تاریخ مکتب جعفری ، همگام با عصر و مصر ، دین و دولت ، امامت و امت ، مذهب و شریعت ، پیش می تازد و مدینه العلم را از باب المرتضی می گشاید و ستارگان سپهر دانش را در فلک آسمانی اش می پرورد .

چه خوش آب و هوایی دارد این کویر و چه گوارا مآء معینی که رنج طبیعت را به جان خریده اند آرمیدگان کوی حضرتش و آسودگان درگاه پر کرامتش که خانه آل محمد است .

قم بار دیگر برخواهد خاست!

با حضور حماسی خود زر برگ دیگری ورق خواهد زد و حدیث بیعت مجددش ، سلسله الذهبی خواهد شد به راستای همه گذشته خون بار اما منورش ! که اینجا شهر خون و قیام است هنوز !  و ام القرای دین و سیاست ،   مدینه فاضله دوران غیبت .

شهر امن دین داران و پرهیزگاران ، میزبان آشنای خویش خواهد بود . ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب زعیم عالیقدر حضرت آیت الله سید علی خامنه ای(مدظله العالی) که کلامش مرام خمینی دارد و صدایش صلای روح الله .

رهبری که ناخدای طوفان های فتنه و گرداب های شرارت و دشمنی است و کشتی انقلاب را در دو دهه تهاجم بی امان امواج سهمگین دشمنان و ندانم کاری سکان بی بصیرتان به سوی خضرای ولایت عصر و زمان هدایت کرده است و قبله نمای دوستان و یاوران بوده است .

مواضع غبارشکن و غریو « أین عَمار» او بصیرتمندان را به حرکت و بی بصیرتان را به خجالت کشاند و امروز این ملت آزاده ایران اسلامی است که به خود و به این رهبر و به مکتب خمینی(ره) که انعکاس اسلام ناب محمدی در قرن چهاردهم است می بالد و سیاست عبادی سیاسی این مرد علوی امروز کار را بر نفاق پیشگان مشکل ساخته که یا زنگی زنگ شوند و بی رنگ یا رومی روم و جذب افرنگ.

دیار کریمه اهل بیت(ع) به یمن سفر سابق مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، استان شد و در جذب بودجه و سرمایه گذاری و عمران عزمی استوار یافت امیدوار است که در این سفر نیز از توصیه های دلسوزانه و مدبرانه رهبری به مسئولان و کارگزاران ، بهره مند گردد و به جایگاه بین المللی خود دست یافته و نمونه ای  از شهر اسلامی و تمدن نبوی باشد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در کنار مردم ولایت دوست استان قم ، شادی حضور رهبر حکیم را به سرور خواهد نشست و اشک شوق وصال را حکایت خواهد کرد که اینجا پایتخت 19 دی و مرکز 9 دی و مدینه مرجعیت بصیرت و ولایت ارادتمندان به خاندان طهارت است.

 مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
25 مهر 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group