امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در محكوميت اظهارات تفرقه انگيز مسئول دفتر رياست جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم

حفظ وحدت و همدلی و انسجام در جامعه و پرهیز از هر گونه اختلاف و انشقاق، نظر رهبری در این برهه ی حساس است.

حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي (مدظله)

شرایط سیاسی و اجتماعی که ایران اسلامی امروز با آن مواجه است، شرایطی بسیار حساس، کم نظیر و در عین حال پیچیده است. دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی، این بار با همه ابزار و توان به رویارویی با انقلاب اسلامی آمده اند.

بی تردید امروز مهم ترین رویارویی و چالش جهان اسلام، رویارویی جهان غرب با ایران اسلامی است. پایداری، مقاومت و پیروزی در این مصاف، بی تردید دشوارتر و پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است.

در چنین شرایطی انسجام صفوف و یکپارچگی ملت نقش تعیین کننده ای را ایفاء می نماید. امروز هر صدایی که باعث ایجاد اختلاف و انشقاق صفوف ملت و ایجاد نگرانی و دغدغه  در بین نیروهای انقلاب اسلامی گردد، بی تردید باعث سرور دشمنان و کمک به آنان، جهت نیل به اهداف شوم و پلیدشان می شود.

شرایط امروز ایجاب می کند صف مستحکم ملت، مستحکم تر بلکه بنا به سفارش مقام عظمی ولایت با جذب حداکثری این صفوف گسترده تر شود.

 متأسفانه درچنین شرایطی رئیس دفتر رئیس جمهور بر خلاف توصیه های رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله) به هر بهانه ای سخنانی را عنوان می کند که بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب را نگران کرده و به واکنش می کشاند. تأسف بارتر از سخنان آقای مشایی، حمایت گسترده و بی حد و مرز رئیس جمهور از وی است تا جایی که سخنان وی را سخن دولت قلمداد می کند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، با توجه به توصیه ی اکید رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حفظ انسجام، قصد نداشت وارد معرکه ای که برخی اطرافیان رئیس جمهور در کشور ایجاد می کند، شود ولی عدم توجه وی به توصیه علما، مراجع و بزرگان مبنی بر سکوت حداقلی و اصرار به این که حرف زدن در این شرایط از اوجب واجبات است، تکلیف دیگری بر دوش وفاداران به نظام و انقلاب اسلامی قرار می دهد.

اصرار مشایی و مشایی ها بر ادامه مشی خود، از آنجا که لطمات جدی به صفوف ملت ایران وارد می کند و به نوعی بازی کردن در میدانی است که دشمنان آن را طراحی کرده اند، ما را وا می دارد که با صراحت تمام خواستار برکناری مشایی از کلیه مسئولیت های محوله ی وی بشویم و از آقای رئیس جمهور نیز می خواهیم که اعتبار ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را هزینه ی این فرد نکند.

در پایان بار ديگر امت حزب الله را به بصیرت و هوشیاری و پیروی همه جانبه از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله)جهت حفظ آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی فرا می خوانیم. والسلام.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
27 مرداد 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group