امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص اهانت و پخش شب نامه عليه رياست مجلس شوراي اسلامي

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پر شور و آگاهانه ی مردم فهیم و ولایتمدار قم در انتخابات مجلس هشتم و اعتماد قاطع و بی نظیر آنان به دانشمند فرهیخته دکتر علی لاریجانی، نمادی از عشق و علاقه ی وافر مردم به مقام علم و ایمان، جهد و جهاد و ارج گذاشتن به خدمت صادقانه و مدبّرانه خدمتگزاری پرتلاش و مصمم در عرصه های مختلف به خصوص شورای امنیت ملی و مدیریت به یاد ماندنی و عالمانه موضوع انرژی هسته ای به حساب می آید.

مردم فهیم قم، در انتخابات مجلس هشتم بالاترین میزان رأی خود را به مردی فاخر، اندیشمند و تربیت شده ی دامن علم و فقاهت اختصاص داده و خدمت بی ادعا را بر غوغاسالاری و جوسازی، صداقت و خلوص را بر سیاسی بازی و تخریب و عمل گرایی را بر شعارزدگی ترجیح داده و به این ترتیب دکتر علی لاریجانی مفتخر به نمایندگی از سوی مردمی شد که در پناه کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و در سایه پر برکت حوزه ی مقدسه ی علمیه و مراجع معظم و علماء اعلام (مدظلهم العالی) در دفاع از اسلام، ولایت و آرمان های انقلاب پیشتاز بوده و خواهند بود.

و اکنون که نماینده ی اول قم ریاست قوه مقننه را نیز به عهده دارد؛ فرصت بسیار مغتنمی برای رشد و تعالی همه جانبه ی قم و رفع مشکلات و معضلات متعدد خرد و کلان استان به وجود آمده است و دکتر لاریجانی نیز همگام با سایر نمایندگان محترم استان، بیشترین اهتمام را در این خصوص اعمال نموده است.

به عنوان نمونه عنایت خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه اختصاص اعتبار ویژه برای رفع مشکل آب قم با پیگیری مستقیم و تلاش بالای دکتر لاریجانی صورت گرفت و در پی آن ریاست محترم جمهور و سایرین مسئولین محترم نیز با حضور در قم، آغاز با شکوه این پروژه عظیم را رقم زدند.

اما در این میان برخی افراد و گروه ها که منافع باندی و سیاسی خود را در آشفتگی اوضاع و اختلاف و چنددستگی بین مردم و مسئولین می بینند حرکت های ایذایی را آغاز نموده و تخریب چهره دکتر لاریجانی نماینده محبوب مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی را دستور کار خود قرار داده اند، و متأسفانه نماز جمعه را برای عملی ساختن این هدف شوم انتخاب نموده اند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، ضمن هشدار به این افراد و گروه ها که به طور سازماندهی شده به چنین اقداماتی دست می زنند، از مسئولین محترم استان به خصوص استاندار محترم، شورای تأمین استان، نیروی توانمند انتظامی و ستاد محترم نماز جمعه انتظار دارد با درایت و دقت لازم این گونه حرکات را رصد نموده و از تکرار آن جلوگیری نمایند.

پر واضح است بی تفاوتی مسئولین مربوطه در این خصوص به مصلحت نظام و ارکان آن نبوده و موجب گسترده شدن دامنه اهانات و تعرضات خواهد گردید. والسلام.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
19 تیر 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group