امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور یکپارچه ملت انقلابی ایران در روز 14 خرداد به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (قدس سره) در سراسر کشور و اقامه ی نماز پرشکوه جمعه در مرقد آن حضرت، توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) جلوه ای خاص به مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی بخشید.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، ضمن تشکر و قدردانی از اینهمه وفاداری ملت بزرگ ایران نسبت به امام و آرمان های ایشان و ارج نهادن به سخنان هوشمندانه و پرصلابت رهبری معظم، نکاتی چند را یادآور می گردد:

1. بهترین تبیین کننده و تفسیر کننده ی خط امام، نایب به حق او مقام معظم رهبری است که از 15 خرداد سال 42 تا رحلت آن حضرت در همه ی مواقع چه در دوران طاغوت و چه پس از پیروزی انقلاب از نزدیک با امام همراه و به دیدگاه های ایشان آشنایی داشته است.

2. وصیتنامه، سخنان و مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی مربوط به زمان و مقطع خاص نبوده و برای همیشه در همه زمان ها راهگشای امت اسلامی خواهد بود.

3. از احزاب، گروه ها، جمعیت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی انتظار می رود که همچون رهبر معظم انقلاب، بدور از افراط و تفریط خط امام را تفسیر کرده و خطبه های اخیر معظم له بعنوان شاخص و صراط مستقیم راهنمای عمل خود قرار دهند.

4. بار دیگر از امت حزب الله می خواهیم که ضمن پیروی از امام راحل و رهبر گرانقدر انقلاب و عمل به وصایای آن حضرت، وحدت کلمه را در رأس امور داشته، نگذارند خواب های دشمنان که همواره درصدد ایجاد و اختلافات در جامعه اسلامی بوده اند، تعبیر گردد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
18 خرداد 1389

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group