امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت گرامیداشت قیام 19دی مردم قم

بسم لله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : نوزدهم دیماه ، یاد آور قهرمانی های مردم ایثارگر قم ، شهر قیام و شهادت است

روز نوزدهم دی ماه یادآور حماسه بزرگی بود که طومار دو هزار و پانصد ساله رژیم شاهنشاهی را در مدت زمان کوتاهی درهم پیچید، حماسه ای که فضای ظلمتکده ایران را به سوی روشنایی گشود و انوار انقلاب شکوهمند اسلامی را در زوایای تاریک آن تاباند.

به دنبال انتشار مطالب موهنی در روزنامه اطلاعات 17دی ماه 1356 علیه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مولی و مقتدای ملت ایران ، مردم غیور و وفادار قم و طلاب و فضلای حوزه علمیه حرکتی را آغاز کردند که در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی بعنوان سر فصل وطلیعه ای سر نوشت ساز ماندگار شد. حرکتی که در روز 19دی روزنه ها را به عاشورا گشود و کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را در قم رقم زد.

پاسداشت این روز حماسه آفرین ، پاسداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت تجلی بیعت مردم ولایتمدار قم با پیشوا و مقتدایشان است.

 در برهه حساس کنونی که دشمنان کینه توز با سوء استفاده از فضای بعد از انتخابات در پی انتقام جویی از انقلاب اسلامی و عمود خیمه آن اصل مترقی ولایت فقیه هستند؛ 19 دی ماه امسال می تواند همچون سال 1356 نقشه های شوم دشمنان انقلاب را نه تنها خنثی کرده بلکه موجب تنومندی و استحکام صفوف یکپارچه ملت ایران شود.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این روز بزرگ و به یاد ماندنی را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام میدارد: که مردم غیرتمند و حماسه آفرین قم همانگونه که از آغاز انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف اثبات کرده اند اجازه نخواهند داد عده ای با انتشار بذر تردید و سوء استفاده از شرایط کنونی خدشه ای در صفوف مستحکم ملت در دفاع از حریم ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به عنوان ثمره خون شهیدان قیام 19دی و مجاهدت های امام خمینی کبیر و یاران و دلدادگان آن عزیز سفر کرده و ادامه دهندگان راه امام در زیر لوای رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) ایجاد کنند.

 مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
18 دی 1387

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group