امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در حمایت از برخورد و مبارزه با هنجار شکنان اجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه قرآنی، فضایی است که همه افراد احساس امنیت و آرامش کنند و مومنان با اطمینان خاطر در آن به کار و تلاش و زندگی بپردازند.

قرآن کریم، مظاهر اجتماع سالم را ترسیم کرده و نسبت به مراتب حجاب، تذکرهای صریح و مشخص داده است. این کتاب آسمانی همچنین دستور روشنی برای برخورد با عوامل ناهنجار و ناهمگون اجتماعی صادر کرده و تهدید شدید اللحنی را درباره این تیره از افراد ابراز می دارد.

لئن لم ینته المنافقون و الذین فی قلوبهم مرض و المرجفون فی المدینه لنغرینک بهم ثم لا یجاورونک فیها الا قلیلا* ملعونین اینمأ ثقفوا اخذوا و قتلوا تقتیلاً. سنه الله فی الذین خلوا من قبل و لن تجد لسنه الله تبدیلاً. (احزاب 60-62)

اگر منافقان و کسانی که در دل هایشان مرضی هست و شایعه افکنان در مدینه (از کارشان) باز نایستند، تو را سخت بر آنان مسلط می کنیم تا جز(مدتی) اندک در همسایگی تو نپایند. از رحمت خدا دور گردیده و هر کجا یافته شوند گرفته و سخت کشته خواهند شد. درباره کسانی که پیشتر بوده اند (همین) سنت خدا(جاری بوده) است و در سنت خدا هرگز تغییری نخواهی یافت.

از این رو اقدام به جا و مناسب نیروی محترم انتظامی در برخورد با مظاهر بدحجابی را در راستای مهندسی فرهنگی جامعه دانسته و آن را پدیده فرهنگی و ارزشی و ضروری می دانیم.

برخورد با جرائم محسوس که از پشتوانه حقوقی و قانونی کافی برخوردار می باشد در راستای نهی از منکر و امر به معروف، تلقی می شود درخور تشکر و قدردانی است و امید است که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لباس نیروی انتظامی، بی آنکه ملامت ملامت گران، ناآگاه، در قصد آنان خلل و سستی ایجاد کند به هدف خویش ایمان داشته و در راه مستقیم، پایدار باشند.

حجاب برتر، برابر آموزه های قرآن کریم، به مثابه نشان احترام برانگیزی است که بانوان جامعه اسلامی را از گزند بیماردلان مصون می دارد. بنابراین بایسته است که دست اندرکاران فرهنگی کشور و رسانه ها نیز همگام با نیروی انتظامی، ضمن آگاهی از جایگاه حجاب در آئین مترقی اسلامی، نسبت به ترویج فرهنگی پوشش اسلامی اقدام نمایند، تا از گسترش آن جلوگیری و مردم شریف و انقلابی نیز به تداوم و استمرار این نحوه برخوردها اطمینان یابند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم برخورد و مبارزه با هنجار شکنان اجتماعی را که مورد تایید مراجع معظم تقلید(حفظهم الله) و متدینین عزیز می باشد حمایت نموده و از نیروی محترم انتظامی تقدیر و تشکر می نماید.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
13 اردیبهشت 1387

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group