امام علی علیه السلام

اِصبِر عَلى مَرارَةِ الحَقِّ وَ ایاک اَن تَنخَدِعَ لِحَلاوَةِ الباطِلِ

تلخى حق را تحمل کن، و مبادا که فریب شیرینى باطل را بخورى.

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری به مناسبت سالگرد 14 و 15 خرداد 1342

بسم الله الرحمن الرحیم

 سال ها می گذرد، حادثه ها می آید    انتظار فرج از نیمه خرداد کِشم

خرداد، ماه حادثه ها، سوگ ها و حماسه ها، امیدها و انتظارهاست.

قیام خونین روز 15 خرداد، تا آن شب نیمه خرداد جانکاه که روح خدا از کالبد زمان به محفل کرّوبیان پر کشید، تاریخی است از سفر الهی و ربانی عالمی فرزانه، از خلق تا حق و در نهایت کوس اناالحق و سربداری عاشقانه رادمرد عصر که صدای طپش آرام قلبش در لحظه های آخر، اشک را ازچشم میلیون ها انسان سرازیر کرد و داغ جگر سوزش تا سال ها نیاسود و سرد نشد.

روح الله الموسوی الخمینی، فرزند حسینی زهرای اطهر و ذرّیه پیامبر که قرن حاضر را به نام او می شناسیم، آفتابی است که گستره ی نورش دل های بسیاری را در جهان به خوف و امید لرزاند.

چه کاخ ها و امپراطوری ها که از صلابت نگاهش به ترس افتاد و چه مستضعفان و ستمدیدگان که از استواری و نفوذ کلامش، امیدوار گشتند.

نیمه ی خرداد سالگشت فقدان رهبر کبیری است که نسل ها باید در شگفتی ایمان، جهاد و سیاستش بمانند.

و نیز یادآور روزهای سختی است که بر امت خمینی گذشت تا آن که خبر تسلی بخش انتخاب خلف صالح و شاگرد مخلص آن مراد سفر کرده منتشر شد و حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (مدظله) از سوی مجلس خبرگان به رهبری امت انتخاب و قلب ها را آرام ساخت و دشمنان را نومید کرد.

اکنون مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در آستانه ی این ایام پرخاطره، در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، ضمن دعوت از اقشار محترم به شرکت در راهپیمایی با شکوه یوم الله 15 خرداد، همگام با ملتی که وفاداری خود را در تاریخ جاودانه کردند، بر ادامه ی راه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران پای می فشرد و در سایه رهبری های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر (عج) تلاش می کند.

والسلام

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
12 خرداد 1386

لینک کوتاه

♦️نشانی: قم: خیابان دورشهر – میدان رسالت – موسسه آموزش عالی طلوع مهر – مجمع پیروان امام و رهبری استان قم
🔹تلفکس: 02537831421

🔹کانال تلگرام مجمع: https://t.me/mhp_ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اطلاع‌رسانی برای مجمع پیروان امام و رهبری استان قم محفوظ است.

Template Design:Dima Group